We zijn er weer klaar voor!

8 maart 2017 - Rosmalen, Nederland

Lieve en beste familie, vrienden en collega's,

Na onze geweldige reis door Maleisie hebben we genoten van 2,5 week in Nederland. Gezellig Carnaval gevierd, familie weer geknuffeld, dagje sauna voor de kou, bezoekjes afgelegd en telefoontjes gepleegd. Ondertussen onze volgende reis voorbereid en nu zijn we er dan klaar voor.

Morgen om 12.15 uur gaat onze vlucht naar San Jose (Costa Rica) van waaruit we de komende 3 maanden gaan reizen. Nog niet echt een plan, maar het is wel de bedoeling dat we ook Nicaragua en Panama gaan bezoeken. We gaan jullie in ieder geval weer op de hoogte houden met onze reisverslagen.

Saludos,

Johan en Henny

1. Hans Pennings:
    8 maart 2017
    Hele goede reis en wij zullen zeker weer genieten van jullie verhalen en foto's.
    Liefs Ankie en Hans
  2. Ria Maas:
    8 maart 2017
    We wensen jullie een fijne vakantie en beleven de reis mee door jullie prachtige verhalen. Veel plezier.Groetjes Frans en Ria.
  3. Ria Otten:
    8 maart 2017
    Wij wensen jullie weer een fijne vakantie, geniet ervan en wachten weer jullie reisverslag en mooie foto,s af. Groeten van ons.
  4. Pascal en judith:
    8 maart 2017
    Leuk dat je dinsdag op de HAS was Johan. We hebben weer even gezellig bijgekletst.
    Voor nu weer een hele goede reis samen.
    Geniet ervan en als jullie terugkomen (juni) hopen wij hier ook te kunnen genieten van de zon.
    Groetjes Judith
  5. Sjan:
    8 maart 2017
    Wens jullie wederom weer n goeie reis en geniet met volle teugen! !
  6. Corry:
    8 maart 2017
    wij wensen jullie ongelooflijk veel plezier en als jullie Rolien tegen tegen komen doe ze ook de groetjes van ons ..we blijven jullie volgen hele goede reis. fijne vlucht .groetjes van ons xx
  7. Jan en Bea Brands:
    12 maart 2017
    Hele fijne vakantie en gauw tot hoors.
  8. Benny Wels:
    12 maart 2017
    Hele fijne vakantie..goede reis en tot het volgende verslag..gr..