Mexico & Guatemala

22 maart 2018 - Rosmalen, Nederland

Hola todos,

Zondag 25 maart a.s. gaan we weer op reis, Mexico & Guatemala. We starten in Mexico City en reizen dan in 24 dagen oostwaarts, via Guatemala weer naar het noorden, stukje Maya-route en eindigen in Playa del Carmen. We hopen onderweg heel veel mooie dingen te zien en mee te maken. Deze keer reizen we met een groep (10 personen) en is alles al voor ons geregeld. Een andere manier van reizen dus en hoeven maar te "volgen", ook wel eens leuk ;-)

Hartelijke groeten en we houden jullie op de hoogte.

Johan en Henny

1. Ria Maas:
    22 maart 2018
    Veel plezier , een goede reis en geniet ervan. We hopen weer vanuit onze luie stoel met jullie mee te reizen door jullie mooie verhalen te lezen. Groetjes Frans en Ria
  2. Ineke van den Hout:
    22 maart 2018
    Wow dan begint het zondag weer, kei fijn voor jullie en dat wordt een fantastische reis. is weer iets anders met een groep als het klikt lijkt me dat heel gezellig en normaal moet er veel geregeld worden nu lekker niet scheelt weer ....nou hele fijne mooie reis ik lees het wel allemaal .....liefs
  3. Gerard van Hooren:
    Dag Brabantse reizigers,

Julli krijgen er maar niet genoeg van.
    Toch maar weer de Westkant van onze aardbol.
    Het zal aan jullie enthousiasme niet liggen om nu met een groep te reizen,
    Al zoveel zelf ondernomen, een hele ervaring.
    Maar dit wordt ook vast een prachtige reis.
    Het eerste jaar als pesionades hebben jullie al aardig volgeboekt.
    Maar geweldige dagen en pas goed op jezelf, dit zegt een “ oude tante “
    Bossche groet van ons‼️
  4. Doortje:
    22 maart 2018
    Fijn hennie.om weer een reisverkhaal mee te mogen maken.ik kijk er naar uit.
  5. Jos Voorhout:
    Hoi Johan en Henny,

Vanuit Harmelen een hele mooie reis gewenst en we wachten weer op de mooie reisverslagen.

Vriendelijke groetjes van Jos en Kim
  6. Ria Otten:
    22 maart 2018
    Goede reis gewenst, geniet ervan, erg mooi daar.👍👍
  7. Corry:
    22 maart 2018
    Ha samen leuk naar Mexico...hebben we ook nog gezien ...super leuk we blijven jullie volgen....een hele fijne vlucht ...en jullie weten het hé...goed op elkaar passen kom maar met je verslagen .leuk om te lezen...groetjes van ons xx
  8. Tonny en Pieter:
    23 maart 2018
    Een hele goede reis en geniet er van.
    Wij kijken uit naar jullie reisverslag.
    Tonny en Pieter
  9. Jan en Bea Brands:
    27 maart 2018
    Wat gezellig weer eens met een groep op reis, geniet ervan. wij lezen weer het reisverslag ook met veel plezier. groetjes Jan en Bea
  10. Henriette:
    28 maart 2018
    Hallo Johan & Henny, inmiddels alweer een paar dagen achter de rug. Hoe is Mexico-city bevallen?
    Geniet van de reis!