Houdoe en bedankt 2017, hallo 2018!

2 januari 2018 - Rosmalen, Nederland

Beste volgers van ons reisblog,

Voor zover nog niet gedaan ;-) Allemaal een gelukkig, gezond en liefdevol 2018 gewenst.

Alweer een jaar voorbij en we hebben genoten van ons eerste pensioenjaar. Volop gebruik gemaakt van onze vrije tijd, een paar mooie reizen gemaakt, veel gewandeld, fantastische dieren, bloemen, planten, landschappen gezien en gefotografeerd. Bijzondere, leuke, lieve, plezierige, gastvrije en gezellige mensen ontmoet. Kortom: we zijn tevreden en gelukkige mensen.

Zondag 7 januari gaan we weer op reis, Zuid-Thailand deze keer en gaan ook weer een reisverhaal schrijven. Als jullie het leuk vinden kun je ons vanaf a.s. zondag weer volgen.

Groeten,

Johan en Henny

1. Ria Maas:
    2 januari 2018
    Henny en Johan heel veel plezier en geniet. We kijken uit naar jullie reisverhaal. Groetjes Frans en Ria
  2. Cora Versluis:
    Zo zo!! Dat is een goede start! Veel plezier in 2018😘
  3. Ria Otten:
    2 januari 2018
    Een hele mooie vakantie en ik ga jullie weer volgen.
    Groetjes van ons.
  4. Corry:
    3 januari 2018
    Ha jullie weten het we gaan jullie volgen ...Fijne reis op 7 januari..wij genieten ook even groetjes van ons x
  5. Corry:
    Hoi Henny en Johan

Zeker gaan wij jullie weer volgen ...een mooie reis gewenst..en fijne vlucht 7 januari..wij zijn ook even aan aan het genieten...ook nog bedankt voor jullie lief berichtje groetjes van ons x
  6. Ineke van den Hout:
    3 januari 2018
    Dat wordt weer genieten voor jullie goede reis en natuurlijk ga ik jullie volgen . groetjes.
  7. Tonny en Pieter:
    3 januari 2018
    Voor jullie ook een heel mooi 2018. Natuurlijk gaan wij jullie weer volgen op jullie reis.
    Geniet er weer van en wij zijn benieuwd naar jullie belevenissen.
  8. Jos Voorhout:
    Hoi Johan en Henny.
    Lekker genieten van jullie volgende vakantie.
    We kijken weer uit naar jullie verslag.
    Groetjes Jos en Kim
  9. Benny Wels:
    Hoi Johan en Henny,
    Natuurlijk ga ik jullie weer volgen op de reisblog...geniet van jullie heerlijke vakantiereis...veel plezier...en...op tijd terug voor..carnaval..groetjes.
  10. Doortje:
    5 januari 2018
    Hoi hennie en johan.als nog een heel goed,gezond en reislustig 2018.en spannend weer wat jullie nu weer beleven.kijk er naar uit.de mooie foto,s en war er op jullie pad komt.alvast een fijne vliegreis en tot de volgende blog.geniet er van. Groetjes
  11. Wesley en Amy:
    8 januari 2018
    Hoi Ome Johan en Tante Henny leuk dat ik jullie nu ook kan volgen op jullie reizen.
    wens jullie dan ook een fijne vakantie en veel plezier.
    Groetjes
  12. Chantal:
    11 januari 2018
    Heel erg leuk om weer te zien waarin jullie je begeven!!
    Wellicht zie ik jullie vast weer met carnaval!!
    Veel plezier en geniet ervan samen!!
    Groetjesss
  13. Jan en Bea Brands:
    22 januari 2018
    Ook wij gaan jullie volgen, even een late reactie, en alvast een fijne vakantie. groetjes Jan en Bea