Klaar voor vertrek!

4 januari 2020 - Den Bosch, Nederland

Beste mensen,

We zijn er weer klaar voor, de rugzakken zijn gepakt om naar Zuidoost Azië af te reizen en we hebben er zin in.

Zondagmiddag reizen we met de trein eerst naar Brussel. Blijven dan een nachtje slapen bij Van der Valk Brussels Airport en maandagochtend vliegen we naar Kuala Lumpur Maleisië met een tussenstop in Abu Dhabi. Als alles volgens plan verloopt zijn we dinsdagochtend om 10.00 uur in Kuala Lumpur (3.00 uur NL-tijd)

Hotel in Kuala Lumpur is voor 2 nachten geboekt en daarna zien we wel. Het plan is om eerst naar Batu Ferringhi op Penang te reizen en van daaruit naar Langkawi, maar onderweg is alles nog mogelijk haha. We hebben de tijd tot 12 februari want dan vliegen we vanuit Bangkok weer terug ;-)

Hartelijke groeten en we houden jullie weer op de hoogte.

Johan en Henny

1. Ria Maas:
    4 januari 2020
    Veel plezier. We kijken weer uit naar jullie vakantieverslagen.
  2. Tonny en Pieter:
    4 januari 2020
    Maak er een mooie reis van en wij zien de reisverhalen met belangstelling tegemoet.
    Tot 20 februari.
    Tonny en Pieter
  3. Jos Voorhout:
    Hoi Johan en Henny,

Heel veel plezier .
    We zien de reis verhalen tegemoet.
    Groetjes Jos en Kim
  4. Judith:
    5 januari 2020
    Goede reis en heel veel plezier
    Groetjes
    Pascal, Judith & kids
  5. Ineke van den Hout:
    5 januari 2020
    Dat wordt weer een geweldige reis veel plezier en uit kijken !!!
  6. Jan en Bea Brands:
    5 januari 2020
    een goede reis en we zien uit naar de mooie reisverslagen, geniet ervan en veel plezier, groetjes Jan en Bea
  7. Gerard - toos:
    Het gaat jullie goed‼️
    Globetrotters🥾
  8. Hans Pennings:
    5 januari 2020
    Goede reis en geniet ervan. Kijken weer uit naar jullie reisverhalen. Groetjes Ankie en Hans Pennings
  9. Sylvia Van der Steen:
    5 januari 2020
    Azië is mooi, dus dat wordt op voorhand al genieten. Veel plezier, ik lees jullie verslagen graag!
  10. Wil Wels:
    6 januari 2020
    Wij lezen de verslagen graag, alleen word het nu de eerste 10dagen. De rest lezen we alswij terug zijn van onze reis. Veel genieten, gaan wij ook doen.
  11. Anke Muskens:
    6 januari 2020
    Hele fijne reis!!! Lekker genieten.

Gr anke
  12. Chantal:
    6 januari 2020
    Hele fijne reis! Genieten, genieten, genieten!!