We waren er klaar voor ;-)

14 maart 2020 - Den Bosch, Nederland

Beste familie, vrienden en kennissen,

We waren er helemaal klaar voor om maandag 16 maart a.s. te vertrekken voor een rondreis door Sri Lanka en hadden er zin in.

Echter: gisteren kwam het bericht van Buitenlandse Zaken dat het reisadvies voor Sri Lanka per direct aangepast was. Dat wil zeggen, je mag nog wel naar Sri Lanka reizen, maar inwoners van diverse landen, waaronder ook Nederland en wel of geen klachten, moeten eerst 14 dagen in quarantaine voor je verder het land in mag reizen. Leek ons niet handig dus contact opgenomen met de organisatie die alles voor ons geregeld heeft en zij kwamen met het voorstel het hele programma om te boeken naar een andere datum. Kosteloos annuleren kon ook, maar dan alleen de rondreis, de vliegticket niet omdat er gewoon gevlogen wordt.

Keuze voor ons niet zo moeilijk en we hebben ervoor gekozen de reis om te boeken naar een later tijdstip wanneer, naar we hopen, de corona-perikelen voorbij zijn. Nieuwe reisdatum wordt nu 23 november en vanaf dat moment hopen we jullie weer op de hoogte te kunnen houden van onze reis.

Hartelijke groeten en "wat in het vat zit verzuurt niet" :-)

Johan en Henny

1. Tonny en Pieter:
    14 maart 2020
    Ja dat is nou erg jammer. Maar in november, als alles meezit, gaat het wel door. Wij wachten het geduldig af.
    Pieter en Tonny
  2. Johan en Henny Wels:
    15 maart 2020
    Zeker en we gaan elkaar voor die tijd in Frankrijk nog zien 👍
  3. Ria Maas:
    14 maart 2020
    Wat vervelend voor jullie. Goede keuze gemaakt om dan 23 november te gaan. 2 weken daar in quarantaine daar lijkt me ook niets. Groetjes Frans en Ria
  4. Johan en Henny Wels:
    15 maart 2020
    Precies en komt allemaal wel goed 👍
  5. Ria Maas:
    14 maart 2020
    Wat vervelend nou. Maar goede keuze gemaakt om 23 november te gaan. Het lijkt me ook geen pretje om daar 2 weken in quarantaine te gaan. Groetjes Frans en Ria
  6. Ineke van den Hout:
    14 maart 2020
    Erg jammer voor jullie maar voor nu wel beter zo ..de maanden vliegen voorbij voor jullie het weten zitten jullie in het vliegtuig !!!
  7. Johan en Henny Wels:
    Oh Ja, komt wel goed hoor. We zullen ons toch wel niet vervelen 😀
  8. Gerard - toos:
    15 maart 2020
    Dat is heel vervelend, je rekent erop.
    Maar 14 dagen in quarantaine in een vreemd land
    Dat is het nu ook niet.
    Op naar november.
    Hou er de moed maar in ( zoete lieve enz. Enz )
  9. Johan en Henny Wels:
    15 maart 2020
    Inderdaad jammer, maar meer ook niet. Passen ons programma gewoon aan. ☺️
  10. Th:
    15 maart 2020
    Hallo Johan en Henny jullie hebben een goed besluit genomen door om te boeken
    Hopelijk zijn de grenzen naar Frankrijk deze zomer open on daar dan al vast te genieten en uitkijken naar jullie mooi trip die je dan nog te goed hebt
    Gr T &N
  11. Johan en Henny Wels:
    15 maart 2020
    We gaan het zien, komt allemaal wel goed ☺️
  12. Hans Pennings:
    15 maart 2020
    Onze cruise voor 22 maart gaat ook niet door. Deze ging naar de Canarische Eilanden en Madeira. Bij ons is nog niets bekend wat voor vergoeding wij krijgen. Annuleringsverzekering betaald niets uit omdat Spanje en de Canarische eilanden door het RIVM nog geen negatief reisadvies heeft gegeven. Dus afwachten op coulance van het reisbureau.
  13. Johan en Henny Wels:
    15 maart 2020
    Hopen maar op een acceptabele oplossing. Misschien ook omboeken? Afwachten maar wel vervelend voor jullie.
  14. Sylvia Van der Steen:
    15 maart 2020
    komt vast goed, hebben jullie wat om naar uit te kijken!
  15. Johan en Henny Wels:
    15 maart 2020
    Hebben er alle vertrouwen in 😉
  16. Jan en Bea Brands:
    16 maart 2020
    Ja erg jammer, maar gelukkig om kunnen boeken, dus nog te goed. We wensen jullie alvast een fijne zomer met de vakantie naar Frankrijk, groetjes Jan en Bea