Rondje Frankrijk

16 september 2019 - Den Bosch, Nederland

Beste familie, vrienden en vriendinnen,

We hebben er weer een prachtige reis opzitten. Deze keer geen wekelijks reisverhaal gepubliceerd, maar wel weer heel veel foto's gemaakt en de route bijgehouden. We hebben ruim 4700 km gereden met onze Corsa en overnacht in 12 verschillende hotels, chambre d'hotes en gites.

We zijn begonnen aan de Cote d'Opale en zo via Normandie en Bretagne langs de Atlantische kust tot aan Bordeaux gereden, daar landinwaarts, oud-collega van Johan opgezocht en vervolgens via de Luberon en Provence langs de oostkant weer terug naar huis.

Prachtig geweest, de TomTom zoveel mogelijk op "Mijd snelwegen" en je komt op de mooiste plekjes.

Voor degenen die het leuk vinden, bekijk op de kaart onze route en de foto's om een beetje een indruk te krijgen.

Groeten,

Johan en Henny

1. Corry:
    17 september 2019
    Frankrijk is en blijft prachtig....we zijn er vaak geweest....leuk bij al die wijn boeren op het platteland nou ja plat .....veel veilige km. binnen door mooiste stukken van Frankrijk uitkijken
  2. Ria Maas:
    17 september 2019
    Wat een mooie foto's zeg. Dit is echt Frankrijk op zijn best. dankjewel weer voor de mooie foto's.
  3. Tonny en Pieter:
    23 september 2019
    Prachtige foto's. En volgend jaar weer?
  4. Th:
    23 september 2019
    Hallo het blijft toch een appart mooi land voor
    Voor ons veel bekende fotos
    Theo Nellie
  5. Jan en Bea Brands:
    23 september 2019
    Prachtig land mooie foto,s. We zijn ook vaak in Frankrijk en ja de snelwegen vermeden dan kom je op de mooiste plekjes dat is echt genieten van de natuur en cultuur. we wensen jullie nog veel vakantiereizen toe en we kijken al uit naar het volgende verslag.