We gaan weer op reis !!

28 december 2021 - 's-Hertogenbosch, Nederland

Beste allemaal,

Vanaf maandag 3 januari tot 23 februari a.s. gaan we naar Costa Rica en op verzoek van enkele volgers ga ik weer een reisverslag bijhouden.

Bijna twee jaar geleden dat we op reis geweest zijn en drie jaar geleden dat we in Costa Rica waren. Over de reden zullen we het maar niet hebben want daar heeft iedereen last van gehad. We hopen dat we met onze 3 vaccinaties en alle restricties die we in acht zullen nemen weer een mooie reis kunnen maken en een beetje onbezorgd genieten.

We vertrekken a.s. maandag met een rechtstreekse vlucht van Amsterdam naar San José. Blijven dan de eerste dagen in La Guacima bij Bertus en Liz om hun hotel te bewonderen dat bijna klaar was toen we vorige keer vertrokken en inmiddels volop in gebruik, drie jaar "live" bij te praten en uiteraard Nederlandse kaas te maken.

We hebben er ongelooflijk veel zin in en we zullen degenen die dat willen op deze manier op  de hoogte houden.

Groeten,

Johan en Henny

1. Ria Maas:
    28 december 2021
    We wensen jullie heel veel plezier in Costa Rica. We kijken weer uit naar jullie reisverhaal.
  2. Johan en Henny Wels:
    Dank je wel 🙏
  3. Ria Otten:
    28 december 2021
    Veel plezier en genieten daar, groetjes van ons .
  4. Johan en Henny Wels:
    Hartelijk dank Ria en Ad 🙏
  5. Gerard van Hooren:
    28 december 2021
    Ik wens jullie een geweldige mooie reis en verblijf in Costa Rica
    Groetjes je ome Gerard
  6. Johan en Henny Wels:
  7. Benny Wels:
    28 december 2021
    Ik ga jullie weer volgen via het reisverhaal.
    Wens jullie een mooie en goede reis en veel plezier in Costa Rica.
    Groetjes
  8. Johan en Henny Wels:
  9. Jan en Bea Brands:
    29 december 2021
    O heel fijn dat jullie weer kunnen gaan. We gaan jullie zeker volgen. Veel plezier en volop genieten, een goede reis groetjes Jan en Bea
  10. Johan en Henny Wels:
    Dank jullie Bea en Jan 🙏
  11. Leonie van den Berg:
    29 december 2021
    Heel veel plezier.
    Ga jullie mooie verhalen volgen.
  12. Johan en Henny Wels: