Reacties

Reacties 1 - 36 van 36

Naam Reactie Datum
Ineke van den Hout Mijn pc heeft er even uit gelegen vandaar mijn late… 23 apr. '18
Jan en Bea Brands Dank voor jullie mooie verhalen over de mooie reis,… 17 apr. '18
Cora Versluis Heerlijk om weer met jullie mee te genieten!! 15 apr. '18
Tonny en Pieter Wat waren het weer mooie verhalen en veel mooie steden… 15 apr. '18
Hans Pennings Hebben weer genoten van jullie foto's en verhalen.… 15 apr. '18
Ria Maas Wat een mooie reis weer. Dankjewel voor je mooie verhalen.… 15 apr. '18
Gerard van Hooren Het is weer terug in de tijd door jou goed overgebracht.… 15 apr. '18
Ria Otten Dat is weer een mooi verhaal, jullie hebben weer heel… 15 apr. '18
Wesley en Amy Mooi verhaal weer. In sommige landen blijft het op… 13 apr. '18
Ineke van den Hout Wat een belevenis en mooi verhaal heb het 2x gelezen… 13 apr. '18
Jan en Bea Brands Ook wij waren even met de kids opstap naar de Veluwe.… 11 apr. '18
Albert Een mooi verslag, is wel allemaal felle kleuren heel… 10 apr. '18
Tonny en Pieter Weer genoten van jullie reisverslag en foto,s. Kijk… 9 apr. '18
Wim Nog even als aanvulling op Ria, Santiago heet in het… 9 apr. '18
Gerard van Hooren Het is wel hard werken in je vacantie, Maar de moeite… 9 apr. '18
Corry Ha samen...super mooi verhaal...ook voor Johan nog… 9 apr. '18
Chantal Hele mooie ervaringen weer! 9 apr. '18
Ria Maas Wat een mooie ontmoetingen hebben jullie weer gehad… 9 apr. '18
Ria Otten Prachtig verhaal weer van jullie, geniet nog., groetjes. 9 apr. '18
Marja Geweldig....... al die verschillende indrukken, mensen… 9 apr. '18
Wesley en Amy Mooi verslag van een mooie reis met veel dingen die… 5 apr. '18
Ria Maas Wat een prachtig verhaal weer. Je moet echt schrijfster… 2 apr. '18
Corry Jee wat al veel gezien en gedaan in een wek wat ...geweldig… 2 apr. '18
Gerard van Hooren Hallo samen, Het hele verslag gelezen, wanen jullie… 2 apr. '18
Ria Otten Weer heel wat gezien en ook mooie foto,s veel genieten… 2 apr. '18
Tonny en Pieter Prachtig reisverhaal. We hebben er van genoten. We… 2 apr. '18
Henriette Hallo Johan & Henny, inmiddels alweer een paar… 28 mrt. '18
Jan en Bea Brands Wat gezellig weer eens met een groep op reis, geniet… 27 mrt. '18
Tonny en Pieter Een hele goede reis en geniet er van. Wij kijken uit… 23 mrt. '18
Corry Ha samen leuk naar Mexico...hebben we ook nog gezien… 22 mrt. '18
Ria Otten Goede reis gewenst, geniet ervan, erg mooi daar.👍👍 22 mrt. '18
Jos Voorhout Hoi Johan en Henny, Vanuit Harmelen een hele mooie… 22 mrt. '18
Doortje Fijn hennie.om weer een reisverkhaal mee te mogen… 22 mrt. '18
Gerard van Hooren Dag Brabantse reizigers, Julli krijgen er maar niet… 22 mrt. '18
Ineke van den Hout Wow dan begint het zondag weer, kei fijn voor jullie… 22 mrt. '18