Reacties

Reacties 1 - 50 van 160

Naam Reactie Datum
Tonny en Pieter Hallo .Ook ik heb weer genoten van jullie reisverslag… 5 feb. '18
Jan en Bea Brands O wat genieten jullie toch. Alweer leuke ontmoetingen… 5 feb. '18
Ria Maas Weer een prachtig verhaal ik raak er verslaafd aan… 5 feb. '18
Corry Ha samen ja weer heerlijk genoten...wat leuk dat jullie… 5 feb. '18
Ria Otten Weer een prachtig verhaal, erg genoten zo te lezen,… 4 feb. '18
Wil wels wil en wout Ook hier de griep. jullie heben daar gelukkig… 4 feb. '18
Gerard van Hooren Oeteldonk verwacht jullie! Het is koud en er heerst… 4 feb. '18
Ineke van den Hout Wat een prachtig verhaal, en een belevenis waar ik… 22 jan. '18
Chantal Heerlijk om weer te lezen hoe het jullie vergaat!! 22 jan. '18
Ria Maas Weer een prachtig verhaal. Je kunt lezen dat jullie… 22 jan. '18
Jan en Bea Brands Een geweldig begin van jullie vakantie, mooie foto`s.… 22 jan. '18
Jan en Bea Brands Ook wij gaan jullie volgen, even een late reactie,… 22 jan. '18
Tonny en Pieter Weer een mooi verslag en prachtige foto,s .Genoten.… 21 jan. '18
Gerard van Hooren Het verloopt weer voorspoedig en jullie pakken de… 21 jan. '18
Ria Otten Ik sluit mij aan bij het bovenste, weer een mooi verhaal,… 21 jan. '18
Corry Hoi Johan en Henny prachtig weer wat een gezellig… 21 jan. '18
Benny Wels Leuk om te lezen hoe jullie het allemaal beleven en… 17 jan. '18
Wil wels is weer de moeite waard zo te lezen. Goed dat je durft… 17 jan. '18
Corry Ha vakantiegangers....leuk om te lezen ..hebben jullie… 16 jan. '18
Ineke van den Hout Nou het is weer goed begonnen ,in gedachten zag ik… 16 jan. '18
Tonny en Pieter We hebben weer genoten van jullie verslag. Krijg zo… 13 jan. '18
Gerard van Hooren Het eerste verhaal is al de moeite waard. Jullie zijn… 13 jan. '18
Ria Maas Wat een mooi verhaal weer. Je kunt het zo mooi beschrijven… 13 jan. '18
Anke Muskens Zo weer een mooie reis! Genieten!! X anke 13 jan. '18
Hans Pennings Johan en Henny, geniet van het mooie Thailand. Wij… 13 jan. '18
Cora Versluis Leuk beschreven! Herinneringen komen weer boven. Heel… 13 jan. '18
Ria Otten Weer een mooi verhaal en belevenissen. Herkenbaar… 13 jan. '18
Pascal en judith Wat een mooi begin van jullie reis en wat hebben jullie… 13 jan. '18
Doortje Apart om te zien he. 13 jan. '18
Chantal Heel erg leuk om weer te zien waarin jullie je begeven!!… 11 jan. '18
Wesley en Amy Hoi Ome Johan en Tante Henny leuk dat ik jullie nu… 8 jan. '18
Doortje Hoi hennie en johan.als nog een heel goed,gezond en… 5 jan. '18
Benny Wels Hoi Johan en Henny, Natuurlijk ga ik jullie weer volgen… 3 jan. '18
Jos Voorhout Hoi Johan en Henny. Lekker genieten van jullie volgende… 3 jan. '18
Tonny en Pieter Voor jullie ook een heel mooi 2018. Natuurlijk gaan… 3 jan. '18
Ineke van den Hout Dat wordt weer genieten voor jullie goede reis en… 3 jan. '18
Corry Hoi Henny en Johan Zeker gaan wij jullie weer volgen… 3 jan. '18
Corry Ha jullie weten het we gaan jullie volgen ...Fijne… 3 jan. '18
Ria Otten Een hele mooie vakantie en ik ga jullie weer volgen.… 2 jan. '18
Cora Versluis Zo zo!! Dat is een goede start! Veel plezier in 2018😘 2 jan. '18
Ria Maas Henny en Johan heel veel plezier en geniet. We kijken… 2 jan. '18
Tonny en Pieter Wij zullen jullie reisverhalen missen. Maar er zullen… 9 jun. '17
Ria Maas Henny en Johan wat hebben jullie weer veel gezien,… 9 jun. '17
Jose van den Eng Hey familieWat een mooi verhaal weer om te lezen.… 9 jun. '17
Gerard van Hooren Het was weer een prachtig verhaal. Het zal weer wennen… 9 jun. '17
Corry ha samen ...dat zal wel met een lach en een traan… 9 jun. '17
Jan en Bea Brands jullie kunnen terug kijken op een geweldig goed jaar… 9 jun. '17
Ineke van den Hout Dat was weer een fantastisch verhaal, geniet van de… 2 jun. '17
Mari Wat heerlijk om te lezen, ook namens Mari. Ook een… 2 jun. '17
Gerard van Hooren Dit was wel een heel lang verhaal, maar je vertelt… 27 mei '17