Reacties

Benny Wels Weer een prachtig en mooi reisverhaal en weer veel… 24 mei '17
Corry jee wat mooi verhaal weer. ..ik heb het dan ook 3X… 23 mei '17
Marja Klinkt allemaal heel goed!! Het laatste gedeelte is… 22 mei '17
Jan en Bea Brands Herkenbaar voor ons in La Fortuna, prachtig is het… 22 mei '17
Tonny en Pieter Alweer een geweldig verslag en prachtige foto,s .Geniet… 22 mei '17
Ria Maas Jullie hebben weer heel wat gezien . Wat fijn dat… 22 mei '17
Ria Otten Weer heel wat beleefd, een mooi verhaal weer, wij… 22 mei '17
Jose van den Eng Mooi verhaal en wat leuk voor Johan om die bijzondere… 22 mei '17
Corry ha genieters. .wat leuk weer om jullie verslag te… 14 mei '17
Cora Versluis Klinkt allemaal weer heerlijk. Echt leuk om te lezen! 13 mei '17
Ria Otten Ja Henny wij zijn vandaag terug gekomen van een heerlijke… 11 mei '17
Ria Maas Wat een onderneming weer. Wij zitten nu in Gulpen… 11 mei '17
Ria Otten Weer een prachtig verhaal van jullie, gelukkig is… 10 mei '17
Tonny en Pieter Ook deze keer weer genoten van jullie belevenissen… 10 mei '17
Ineke van den Hout Hoe ist in jullie hoofd , kunnen jullie het nog allemaal… 10 mei '17
Benny Wels Weer een prachtig reisverhaal,had het vorige week… 2 mei '17
Johan en Henny Wels Het is inderdaad allemaal geweldig Theo en Nellie.… 26 apr. '17
Th Het ziet er allemaal leuk uit en jullie genieten er… 26 apr. '17
Chantal Heerlijk om te lezen!! Veel beterschap voor ome Johan!… 24 apr. '17
Ria Maas Mooie kaas heeft Johan gemaakt. Wij hebben idd de… 23 apr. '17
Ineke van den Hout Heb net het mooie verhaal zitten voorlezen aan Wil… 23 apr. '17
Corry ha lieve schatten. . wat leuk en mooi weer om te lezen… 23 apr. '17
Jose van den Eng Mooi verhaal om te lezen wederom. Weer een hoop meegemaakt.… 23 apr. '17
Ria Otten Prachtig verhaal weer, wat een belevenissen van jullie,… 23 apr. '17
Tonny en Pieter Weer genoten van jullie reisverhaal en mooie foto,s… 23 apr. '17
Jan en Bea Brands Geweldig wat jullie allemaal mogen meemaken, en wij… 18 apr. '17
Ineke van den Hout Wat een pracht verhaal ik kan er niet over uit zeg… 14 apr. '17
Johan en Henny Wels Wat gezellig al jullie reacties en dat jullie allemaal… 12 apr. '17
Benny Wels Leuk om het reisverslag weer te lezen..de mooie foto"s… 12 apr. '17
Benny Wels Weer een prachtig verhaal en wat maken jullie mooie… 12 apr. '17
Ria Maas Wat een mooi verhaal weer. Nog even en jullie kunnen… 12 apr. '17
Jose van den Eng Hi familie, Mooi verhaal weer , leuk om te lezen toch… 12 apr. '17
Ria Otten Wat een mooi verhaal , weer heel wat meegemaakt, genieten… 12 apr. '17
Corry Hallo samen super mooi weer ...we hebben het weer… 12 apr. '17
Wil wels Prachtig verhaal. Leuk om dat met jullie mee te beleven.… 12 apr. '17
Pascal Weer een mooi verhaal van een mooie trip ! Geniet… 12 apr. '17
Tonny en Pieter Hallo Hennie en Johan .Weer genoten van jullie reisverslag… 12 apr. '17
Corry ha Johan en Henny. ..prachtig weer te lezen hoe het… 31 mrt. '17
Jan en Bea Brands fijn om toch het reisverslag te kunnen lezen, wat… 30 mrt. '17
Tonny en Pieter Hallo weer genoten van jullie reisverslag en de mooie… 29 mrt. '17
Benny Wels Hoi Johan en Henny...ik ben er weer...het begin van… 29 mrt. '17
Ineke van den Hout Heb weer genoten van jullie belevenissen en foto's… 29 mrt. '17
Ria Maas Dankjewel voor jullie mooi verhaal en prachtige foto's.… 29 mrt. '17
Jose van den Eng Leuk om te lezen dat jullie onderweg leuke dingen… 29 mrt. '17
Cora Versluis Wat een heerlijk verhaal weer!! Groetjes Cora 29 mrt. '17
Ria Otten Mooi verhaal weer, bedankt en geniet er nog van, groeten… 29 mrt. '17
Jan en Bea Brands We waren er even niet, jullie zijn weer goed ontvangen… 22 mrt. '17
Cora Versluis Heerlijk weer om daar te zijn zo te horen!! Genieten… 17 mrt. '17
Ineke van den Hout Gelukkig is de reis weer goed gegaan en zijn jullie… 17 mrt. '17

« Vorige 1 2 3 4 Volgende »