Reacties
Reacties 1 - 23 van 23
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Theo Hendriks | Hallo Johan en Henny als het leuk is vliegen de weken… | 5 feb. '26 |
| Johan en Henny Wels | Dank je wel. Jullie zijn nu op Gran Canaria? Of niet? | 5 feb. '26 |
| Ria Maas | Welkom thuis. Goede reis gehad. Wat een mooie mensen… | 5 feb. '26 |
| Marja | Bedankt voor het mooie reisverslag en voor de mooie… | 5 feb. '26 |
| Leonie | Bedankt voor de mooie verhalen en foto's heb… | 5 feb. '26 |
| Pieter Verhaegh | Dank voor de mooie verhalen. Wij hebben er van genoten.… | 5 feb. '26 |
| Johan en Henny Wels | Hebben nu een paar dagen rust aan zee, dus wat meer… | 3 feb. '26 |
| Pieter Verhaegh | Weer een mooi verhaal. Hoe langer hoe liever. Kijk… | 2 feb. '26 |
| Ria Maas | Wat een verhaal weer. Jullie hebben weer veel gezien… | 2 feb. '26 |
| Chantal | Gelukkig geen harde val voor ome Johan en mooi om… | 2 feb. '26 |
| Jose van den Eng | Mooie belevenissen weer en lang verhaal idd, ik vraag… | 2 feb. '26 |
| Leonie | Weer genoten van jullie belevenissen. Nog een prettige… | 2 feb. '26 |
| Ria Maas | Wat een mooi verhaal weer. En prachtige foto's.… | 24 jan. '26 |
| Marja | Klinkt mooi en intensief. Jullie hebben al veel gezien… | 22 jan. '26 |
| Leonie | Mooie verhalen en foto's was weer genieten van… | 21 jan. '26 |
| Jose van den Eng | Een intensieve reis maar dan zie je ook wat. Geniet… | 21 jan. '26 |
| Bianca | Super leuk. Klinkt goed maar flink volle dagen | 21 jan. '26 |
| Pieter Verhaegh | Dat ziet er weer geweldig uit. Mooie foto’s. Genieten… | 21 jan. '26 |
| Ria Maas | Goede reis en geniet ervan. Ik geniet iig van je verhalen. | 16 jan. '26 |
| Theo Hendriks | Hallo heel veel plezier we gaan je volgen | 15 jan. '26 |
| Leonie | Ik ga jullie weer volgen. Heel veel plezier op een… | 15 jan. '26 |
| Jos Voorhout | Jahan en Henny, Heel veel plezier tijdens jullie nieuwe… | 15 jan. '26 |
| Bianca | Veilige en super gave tijd gewenst | 15 jan. '26 |

- Theo Hendriks: Hallo Johan en Henny als…
- Johan en Henny Wels: Dank je wel. Jullie zijn…
- Ria Maas: Welkom thuis. Goede reis…
- Marja: Bedankt voor het mooie reisverslag…
- Leonie: Bedankt voor de mooie verhalen…
Alle reacties »