Reacties

Reacties 1 - 50 van 72

Naam Reactie Datum
Elly de Gruijter Dank jullie wel deze mooie/gezellige /leuke verhalen!!… 21 apr. '24
Cora Versluis Wat een heerlijke verhalen. Echt van genoten. Fijn… 20 apr. '24
Benny Wels Fijn dat jullie weer zoon mooie reis hebben gehad...ik… 20 apr. '24
Marja Welkom thuis!! Dank jullie wel voor de mooie reisverslagen.… 20 apr. '24
Th Jullie hebben weer een mooie reis gemaakt En gelukkig… 20 apr. '24
Ome Gerard Weer een prachtig verslag om van te genieten En een… 20 apr. '24
Ome Gerard Brrr.hoogtevrees 😘 20 apr. '24
Johan en Henny Wels Eerst even nagenieten voor we weer op reis gaan, zien… 20 apr. '24
Johan en Henny Wels Dank jullie wel. Goed om weer thuis te zijn en inderdaad… 20 apr. '24
Leonie van den Berg Welkom thuis. Wat hebben jullie weer een mooie reis… 20 apr. '24
Wim van Schijndel (jr. 😉) Fijn om te lezen dat jullie een mooie reis hebben… 20 apr. '24
Ria Maas Wat een mooie reis weer. En veel geregel met vervoer… 20 apr. '24
Sylvia Van der Steen Heerlijk meegereisd met jullie avonturen, fijn om… 19 apr. '24
Benny Wels Mooi en spannend verhaal weer...jullie maken weer… 16 apr. '24
Wil Wels 14 april. Spannend allemaal. Wel erg vermoeiend. Heel… 14 apr. '24
Leonie van den Berg Wat een spannend verhaal weer genoten van het verhaal… 13 apr. '24
Jose van den Eng Mooi spannend verhaal 😅 En ik snap dat jullie op… 13 apr. '24
Ria Maas Tjonge tjonge wat een wereldreizigers zijn jullie.… 13 apr. '24
Th Hallo Johan en Henny wat leuk om jullie te volgen… 13 apr. '24
Sylvia Van der Steen Wat een heerlijke plek, logisch dat je er dan wel… 13 apr. '24
Marja Hallo, wat een belevenis allemaal met prachtige foto’s!!… 13 apr. '24
Gerard van Hooren Voor jullie een prachtige reis maar wel vermoeiend.… 13 apr. '24
Benny Wels Hoi Johan en Henny...ik heb de hele avond jullie verhalen… 10 apr. '24
Jose van den Eng Mooi verhaal weer, leuk om mee te reizen op deze manier.… 4 apr. '24
Ria Maas Wij hoeven geen boek te kopen. We krijgen gratis iedere… 3 apr. '24
Johan en Henny Wels Dank je wel 🫶 3 apr. '24
Johan en Henny Wels Hartelijk dank en komt goed 😉 3 apr. '24
Johan en Henny Wels Dank jullie wel……..en de Ardèche was ook altijd… 3 apr. '24
Th Hallo toch fijn dat jullie op deze leeftijd toch nog… 2 apr. '24
Ome Gerard Weer een prachtig hoofdstuk voor je boek. Nog heel… 2 apr. '24
Leonie van den Berg Wat een mooi reisverslag weer om te lezen. En fijn… 2 apr. '24
Elly de Gruijter Wat een weer" schitterend "geschreven reisverslag!!!… 2 apr. '24
Sylvia Van der Steen Mensen van het goeie leven Genieten met een hoofdletter… 29 mrt. '24
Ria Maas Wat zijn jullie toch ondernemend. Zelfs in de laadbak… 27 mrt. '24
Elly de Gruijter Wat een leuk/mooi geschreven verslag!!compliment voor… 25 mrt. '24
Jose van den Eng Mooi verhaal, succes met het vervolg van jullie reis… 25 mrt. '24
Cora Versluis Het is weer smullen begrijp ik... Op vele manieren!!… 25 mrt. '24
Marja Wat ondernemend en mooi allemaal. Geweldige foto’s.… 24 mrt. '24
Leonie van den Berg En wederom mooi verhaal en prachtige foto's weer… 24 mrt. '24
Ineke Edwards Jullie hebben het goed naar je zin. Prachtige foto’s… 24 mrt. '24
Cora Versluis Ik liep een beetje achter met lezen, maar dat maakt… 21 mrt. '24
Wil Wels leuk weer de mooie fotos en het verhaal erbij. best… 15 mrt. '24
Jose van den Eng Mooi verhaal, leuk om te lezen dat jullie het naar… 15 mrt. '24