Reacties

Reacties 51 - 95 van 95

Naam Reactie Datum
Ria Otten Weer genoten van jullie verhaal en foto,s, bedankt… 24 jan. '22
Leonie van den Berg Een geweldig verhaal en mooie foto's weer. Geniet… 24 jan. '22
Wil Wels Wat hebben jullie weer veel gezien en meegemaakt.… 24 jan. '22
Ria Maas Ben een beetje jaloers op het weer daar. Maar mooie… 24 jan. '22
Benny Wels Weer een flink en mooi verhaal...jullie vermaken je… 16 jan. '22
Wil Wels klopt maar ze spelen niet echt goed de laatste 3 wedstrijden.… 16 jan. '22
Johan en Henny Wels Is ook prima hoor, noodzaak tijdens het vervoer en… 16 jan. '22
Wil Wels Toppy zoals jullie je reisverslag maken. weer veel… 15 jan. '22
Ria Maas Wat een mooi lang verhaal. Maar het verveeld niet.… 15 jan. '22
Jose van den Eng Prachtig verhaal en heerlijk om te lezen over alle… 15 jan. '22
Cora Versluis Alweer veel beleefd in korte tijd! Ik ga er vannacht… 15 jan. '22
Ria Otten Zeker weer een mooi verhaal van jullie, genieten daar,… 15 jan. '22
Jan en Bea Brands Mooi, sommige plaatsen zijn we ook geweest. Prachtig… 15 jan. '22
Johan en Henny Wels Hartelijk dank 🙏 15 jan. '22
Gerard van Hooren Weer een geweldig mooi verhaal. De volgende episode… 14 jan. '22
Leonie van den Berg Wat een mooi verhaal weer. Geniet verder van jullie… 14 jan. '22
Cora Versluis Weer heerlijk om te lezen! Thx en genieten maar! 14 jan. '22
Johan en Henny Wels Hartelijk dank, leuk al die reacties. En ja, we genieten… 10 jan. '22
Gerard van Hooren Wat een mooi verslag van de eerste reisdagen je moet… 10 jan. '22
Johan en Henny Wels Dank je wel, fijn om te horen. Groeten van ons. 9 jan. '22
Benny Wels Mooi verhaal weer...dat doe je trouwens goed Henny...als… 9 jan. '22
Johan en Henny Wels Dank je wel Ria, ik doe mijn best en vind het ook… 9 jan. '22
Johan en Henny Wels Dank je wel, ik doe mijn best. Vandaag prachtige boottocht… 9 jan. '22
Wil Wels weer mooi beschreven Henny, ik doe het je niet na.… 8 jan. '22
Sylvia Van der Steen Heerlijk dat het weer kan. Ik geniet op afstand mee… 8 jan. '22
Leonie van den Berg Mooi verhaal nu al veel gedaan en jullie beginnen… 8 jan. '22
Ria Otten Weer een mooi verhaal en foto,s , weer een hele onderneming… 8 jan. '22
Ria Maas Wat een prachtig verhaal weer. Of we er gewoon bij… 8 jan. '22
Ria Maas Mooi uitzicht. 6 jan. '22
Ria Maas Ziet er heel gezellig uit. 6 jan. '22
Johan en Henny Wels Hartelijk dank Ria en Ad 🙏 30 dec. '21
Johan en Henny Wels Dank jullie Bea en Jan 🙏 30 dec. '21
Johan en Henny Wels Hartelijk dank 🙏 30 dec. '21
Johan en Henny Wels Dank je wel 🙏 30 dec. '21
Johan en Henny Wels Dank jullie wel en ja we hopen in 2022 eindelijk weer… 30 dec. '21
Leonie van den Berg Heel veel plezier. Ga jullie mooie verhalen volgen. 29 dec. '21
Jan en Bea Brands O heel fijn dat jullie weer kunnen gaan. We gaan jullie… 29 dec. '21
Benny Wels Ik ga jullie weer volgen via het reisverhaal. Wens… 28 dec. '21
Gerard van Hooren Ik wens jullie een geweldige mooie reis en verblijf… 28 dec. '21